MyNewRoom -

Too tired to function

Längesedan jag skrev här, som vanligt alltså haha. Men dagarna går undan, även fast jag gör iprincip samma sak varje dag: jobbar och tränar. Men det är ju ändå skitväder och eftersom att jag inte har skola sen och kan göra vad jag vill (iprincip) vill jag tjäna ihop pengar så att jag har möjlighet till det också. Jag var dock himla korkad när jag bokade mina jobbpass. För igår tränade jag ben på gymmet och åkte direkt till jobbet efter det och jobbde 16-23.30. Och när jag kom hem var jag för pigg för att sova så somnade typ halv 3 och var tillbaka på jobbet 10 imorse. Så de va sega 5 timmar med många gäspningar innan jag slutade och åkte ännu en gång till gymmet med Emma för ett bröstpass. Sen åkte vi till Täby och käkade middag och gick på bio med mammorna. Så nu är jag rätt trött om jag säger så, så ska ta och hoppa i säng snabbt som attan. Ska träffa Sofia på gymmet 11 imorgon och sen även gå på riskettan på kvällen. 
 
Och ja det är väl de jag har att säga just nu och ja, jag är alldeles för trött för att bry mig om att lägga in en bild i dethär inlägget- även fast jag vet att det blir 100 gånger tråkigare utan. :)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0