MyNewRoom -

Freshii

 

Idag förvånade jag mig själv genom att gå upp innan klockan var halv 10 (jaa det är tidigt, okej?) och sen spenderade jag någon timme med mamma i TäbyC och kollade på lite saker. Följde bland annat med mamma in på Odd Molly och råkade hitta en superfin kofta på deras 50% rea som jag slog till på. Så avslutade vi med nyttig lunch på nyöppnade Freshii, där vi beställde största och godaste salladerna någonsin! Efter det åkte jag som vanligt till gymmet. Rygg och biceps stod på schemat, men hade fortfarande träningsvärk i ryggen sen sist och var rätt trött och sliten efter att inte haft en vilodag från gymmet på ett tag, så det blev inget vidare pass faktiskt. Ska köra baksida lår och rumpa imorgon, så hoppas att jag har mer energi och ork då. Därför blev det en lugn kväll med grillat till middag och nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av Gossip girl och äta upp mitt senaste påfund. Choklad-kaseinpudding toppat med äggvitefluff, jordgubbar och kokos. Behöver jag ens förklara hur gott det var(!!). Så blir det som sagt gymmet imorgon, sen sol och bad med Hanna och några timmars jobb på kvällen.

Puss & kraaaam!


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0