MyNewRoom -

Handledare

Från i somras när man var brun och solen ständigt närvarande...
 
Är helt slut efter en 9-timmar lång arbetssdag! Att gå upp 04.45 tar på krafterna alltså, så de blir nog en tidig kväll ikväll, men är ledig imorgon så det blir skönt. Dock har det varit jättekul och gått jättebra på jobbet senaste tiden! Fick äran att utbilda mig till handledare, så håller på och pluggar lite till det nu så att jag lär mig allt och klarar verifieringen. Så det höll jag på med när jag kom hem från jobbet idag haha. För övrigt är det nu endast 4 dagar kvar tills jag får träna (ja jag räknar ner haha)! Har dock fortfarande lite ont i ena sidan av halsen, men det ska vara lugnt att träna efter 3 veckor, så det borde funka. Får väl ta det lite lugnare bara. Men är så taggad haha. 3 veckor utan träning är en lååång tid för mig haha. Får se vad jag hittar på på min lediga dag imorgon också. Tror inte jag kommer göra nått särskilt, utan de blir nog lite julklappshandling, städning och plugg. 
 
Men nu ska jag ta och kolla på julkalendern haha och sen ta och sova. Kramis!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0