MyNewRoom -

Veins

Har inget jättesärskilt att berätta, utan det mesta rullar på som vanligt med träning och skola osv. Imorgon är det Gatsby-skiva, på fredag har vi gymnasiearbeteskväll och sedan är äntligen hela gymnasiearbetes-kursen avklarad och på söndag har vi vår studentskiva. Så det blir roligt! 
 
Förövrigt går min lilla deff relativt bra, tappade lite för mycket i vikt förra veckan men det ordnade upp sig den här så det känns bra och jag tycker att man ser liiite skillnad i alla fall, men det har bara gått drygt 2 veckor hittills dock. Såg till och med några små ådror på underarmen under dagens ryggpass så då vart jag glad haha. Men nu ska jag ta och sova för ska antagligen upp och träna innan skolan imorgon. Bröst, triceps och intervaller, tjoho!
 
Usel kvalitét, men småå småå ådror haha!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0