MyNewRoom -

Skivfix!

 
Hade myskväll med Emma och Saga igår och bara lagade middag och pratade och så och sen tog jag en välbehövlig sovmorgon. Sen åkte jag och mamma in till stan och jag fick köpa en försenad födelsedagspresent, ett till par av mina älskade Freddy-byxor, fast jeans den här gången. Drog och tränade efter det och sen direkt till hem till Hanna där jag, hon och Lollo satt och skrev nomineringar till "Klassens..." inför skivan imorgon och fixade bordsplaceringar. Tog 6 timmar så jag kom precis hem, så nu ska jag då ta och äta middag klockan halv ett på natten. 
 
Imorgon blir det upp och träna i relativt god tid så jag hinner fixa allt inför skivan sen. Ska bli så himla roligt!!
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0