MyNewRoom -

Gatsby

 
 
 
Skivan igår var rätt rolig faktiskt och jag älskar verkligen att klä ut mig, så det var roligt! Även fast jag verkligen inte kände mig bekväm i hårbandet. Tycker mest att jag ser ut som en blandning mellan Björn Borg och en Indian haha. Var dock rätt trött idag, så 3 timmars dans här på kvällvkvisten var lite småjobbigt asså. 
 
Och imorgon är det gymnasiearbeteskväll och sen tror jag att vi äntligen slipper eländet! Dock missar jag gymmet pågrund av det, vilket är surt, men får träna både lördag och söndag istället. Och sen har vi vår skiva på söndag. Ska bli sååå kul!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0