MyNewRoom -

Cherry dreams

Påsklov och vädret är på topp! Jag känner mig dock lite halvkrasslig så ska dricka massa te med ingefära ikväll och hoppas på att jag inte blir sjuk. Hursomhelst så spenderades dagen dels i stan med lunch i Kungsträdgården och dels hemma på altanen i solen. Lär spendera även en stor del av morgondagen på altanen och kanske sola lite och städa, plugga och fixa lite hemma. 
 
Förövrigt så hade vi ju vår studentskiva för en en dryg vecka sedan, vilken var superlyckad! Jag har även varit på arbetsintervju, jobbat utomhus till halv två på natten två helgdagar i rad och dessutom är det 16 dagar kvar till mösspåtagningen och 48 dagar kvar till studenten och jag blir mer och mer sugen på att dra till San Diego i 9 månader efter studenten och plugga engelska och fitness. Men jag ska börja med att titta på nått avsnitt av gossip girl och dricka te och göra allt för att inte bli sjuk. Puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0