MyNewRoom -

Le studio

Så himla skönt med Fredag och helg nu! Vi hade bokat fotostudion så efter att vi slutat var vi där typ 2 timmar och fotade lite. Gäller ju att passa på innan vi tar studenten liksom! Sedan efteråt drog vi till gymmet men jag måste säga att det nog var det sämsta träningspasset i hela mitt liv. Mådde inte så bra dock. Hade ingen kraft alls i musklerna och kändes som om jag hade feber fast att jag inte har det. Så det blev inte mycket tränat. Satt dock i jägarställningen igen och höjde min rekordtid till 11 minuter haha och då skulle jag kunnat sitta längre men det blev lite segt...:P I alla fall så ska jag bara ta det lugnt nu och gå och lägga mig i tid och hoppas på att jag inte blir förkyld för jag vill trääääna. Ha en mysig fredag hörrni så bjussar jag på dessa extremt "fina" bilder haha...x)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0