MyNewRoom -

Behind your back

Fick äntligen träna idag efter skolan efter 2 dagar med dans. Vart rygg, biceps och mage och testade på att köra några dropset. Alltså först köra 8 reps på den vikten jag brukar ha, sedan sänka vikten lite och direkt göra 8 till, för att sedan sänka den lite igen och göra så många jag orkar. Detta 3 gånger. Och det var himlans jobbigt måste jag säga, så gjorde det bara på två övningar så här i början. Och nu ska jag ta och göra en spotify-lista till mammas 50-års fest imorgon där jag och en kompis ska vara lite servitriser sådär och sen tänkte jag nog ta och titta på en film eller nått. Funderar på The Great Gatsby för har fortfarande inte sett den, men vi får se hur det blir. Puss!
 
 
 
 
Haha två bilder från dagens pass. Börjar så smått få lite ryggmuskler, men har en låååång väg kvar. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elise-Fotoblogg

Damn vilken rygg du har redan nu! :) Bra jobbat, keep it up!

2013-09-28 @ 21:22:06
URL: http://photogirlen.devote.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0