MyNewRoom -

Höstelihöst

Hej dålig uppdatering, jag vet!
 
Bara en vecka kvar nu innan lovet vilket känns otroligt skönt. Hade matteprov idag som jag inte tror gick alltför dåligt, var på gymmet och köttade (eller försökte) triceps, bröst och mage men främst triceps. Sen nu på kvällen har jag gjort allt annat än att plugga till provet i medieproduktion imorgon, men vi hoppas på det bästa ändå. Imorgon blir det gymmet igen och antagligen ett pass med ben och rumpa, vilket blir första passet av sitt slag på två veckor efter min förkylning så det blir spännande att se hur det går. Men nu ska jag ta och äta upp min kvarg, kasta ett öga på medieproduktionen och sedan säga godnatt. Puss på er!
 
 
 bilder från i onsdags som Elin fotade för ett fotoprojekt
Vi skulle vara naturligt glada och ni ser ju hur bra det gick. Hej "solen-skiner-rakt-i-ögonen-så-jag-kan-inte-se-ett-skit-looken!"
 
 
 
Vi passade på att köra lite Titanic när vi ändå höll på...:P 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gymmar du? är det bra?

2013-10-27 @ 13:44:29
Postat av: Elise-Fotoblogg

Åh bra jobbat! Grymt härligt med gym ju! :D Förresten, väldans fina foton hihi!

2013-10-29 @ 21:14:46
URL: http://photogirlen.devote.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0