MyNewRoom -

Svar på kommentar!

"vart gymmar du? är det bra?"
 
Svar: Förlåt för ett oacceptabelt sent svar, glömde helt bort att svara! Förlåt! I alla fall så gymmar jag på Friskis & svettis i Näsbypark. Och ja jag tycker att det är jättebra! Lite litet kanske, men gillar stämningen och så finns det fler rum som man kan vara i och träna som inte är "huvudgymmet" liksom. Sen så har jag väldigt bra schema så slutar ofta skolan väldigt tidigt och kan därför träna på tider då det nästan är tomt i gymmet vilket är jätteskönt. För på kvällarna kan det vara ganska mycket folk. Men som svar på din fråga, ja jag tycker det är bra haha. :)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0