MyNewRoom -

Allt för hälsan

 
Åh, "Allt för hälsan"-mässan var så himla bra! Mycket roligare än jag hade tänkt mig! Så för er hälso- och träningsnördar som jag så rekomenderar jag starkt att ni går på den nästa år i alla fall, eller på fitnessfestivalen i Göteborg. Åh, hade jag bott där hade jag så gått på den! 
   Sen på kvällen samma dag så var jag med Emma och Saga och bara hade en mysig tjejkväll! Och idag har jag varit på gymmet, pluggat och så kom jag nyss hem från dansen och jag är riktigt trött så ska ta och hoppa i säng alldeles strax. Nattinatti. <3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0