MyNewRoom -

Inomhus-picknick!

Idag, imorgon och på fredag är vi lediga från skolan så vi bestämde oss för att ha picknick. Dock var vädret inte det bästa så det slutade med att vi hade en sommarpicknick på golvet i Lollos kök. Hur mysigt som helst!  Lollos hade gjort jättefint med blommor, annanaser och en orm haha och bakat typ världens godaste choklad-kladdkaka. Så hade vi också BJ's, godis, jordgubbar, saft och grädde. 

Så jag har inte tränat idag och ätit en massa onyttigt. Men kände att det behövdes. För ju mer jag tränar, desto mer känner jag att jag måste träna. Och ju nyttigare jag äter, desto mer nyttigt känner jag att jag måste äta. Men att aldrig unna sig någonting och träna flera timmar varje dag håller ju inte i längden Dessutom känner jag mig lite hängig och sjukt trött så jag hoppas verkligen inte att jag blir förkyld för jag har dansshow på söndag och jag har i princip varit förkyld på alla tidigare dansshower jag varit med på och jag känner att jag inte orkar med det i år igen... Så nu ska jag bara ta det lugnt, göra klart några skolgrejer, kolla på säsongsavslutningen av Grey's Anatomy och sedan gå och lägga mig- i tid. 

Kramkram :)


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0