MyNewRoom -

Körsbär

Hej på eeer!
 
Idag var jag med bästaste Hanna och Sofia i kungsan, åt yoghurtglass, tittade på de blommande körsbärsträden och fotograferade människor. Det var ytterst mysigt! Sen när jag kom hem höll pappa på och grilla oxfilé och halloumiost bl.a. till middag, vilket var ganska så underbart. Så det har vart en rätt bra dag med massa solsken dessutom. Och jag tänkte faktiskt försöka gå och lägga mig i någorlunda tid idag så att jag kan gå upp rätt tidigt imorgon och åka och träna. Men jag har ont i axeln och fortfarande kvar lite av träningsvärken från helvetet i rumpan och låren från benpasset i typ tisdags så vi får se hur bra det går hehe. Men detta var det jag tänkte dela med mig av idag.
 
Pusspuss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0