MyNewRoom -

You keep playing with fire

 
Dansshowen gick helt okej idag ändå. Var rätt så nervös ända tills första numret av avklarat, sen det andra numret var det mest roligt, även fast jag typ hade allt hår i hela ansiktet största delen av numret. Och varmt var det också. Sista dansen hade vi jeans och stora hoodies, ni kan ju bara tänka er hur svettigt det var... Nu är ju dock dansen över för "säsongen" och ingen mer på hela sommaren, så det kommer kännas väldigt tomt. Från att dansa 5 gånger i veckan till att inte dansa någon... 
 
Imorgon börjar sista veckan innan sommarlovet och vi är lediga haha. Så jag täntke passa på att göra fett vuxna saker. Ska till doktorn, vaccinera mig, hämta ut mitt studiebidrag, sätta in pengar på banken, övningsköra och sen tänkte jag hinna med att träna lite också. Men nu ska jag ta och titta på Grey's och ta ett avsteg från mina annars nyttiga matvanor och äta Ben & Jerry's som jag har sett fram emot i en månad nu. Kramkram :)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0