MyNewRoom -

Twisted

 
 
Har fortfarande ont i halsen och grejer så har tagit det lugnt idag med. Ingen träning...:/ Dock städade jag hela huset, för jag fick pengar för det och perfektionist som jag är tog det ett flertal timmar. Sen bakade jag lite här på kvällskvisten också. Vi ska eventuellt ha en picknick imorgon så då bakade jag bara lite till det. Men de är itne helt klara än, ska garnera dem också men det gör jag imorgon så att de håller sig färska. Så då kan jag lägga upp bilder också. Förövrigt då? Jo jag saknar dansen. Massa. Får ta och göra en egen koreografi till en låt eller något. Funderar på att göra en till La La La, skulle vara rätt skojigt. Men nu ska jag ta och kolla på ännu en film och vara lite onyttig för en gångs skull. Ben & Jerry here I come! <3
 
KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0