MyNewRoom -

Skiter i bild idag...

Jag drog iväg och tränade idag ändå, fast sprang bara. Har varit så sinnessjukt förbannad på en grej de senaste 2 dagarna så var tvungen att göra av med lite ilska på något sätt. Dock kunde jag inte riktigt springa som jag ville eftersom jag återigen var helt övertygad om att jag skulle få hjärtstopp. Och att tillbringa en timmes springrunda åt att samtidigt försöka övertala sig själv om att det inte stämmer är väääldigt svårt. Hypokondri suger... Anyway, det var allt för mig just nu. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Nilsson- Just be yourself!

Hejsan!
Det vore superroligt om du skulle vilja tävla i helgens blogg.:)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/category/tavling.html

2013-06-02 @ 00:21:05
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0