MyNewRoom -

Pannkaksdrömmar

 
 
 
 
 
Pannkakorna blev ytterst goda, så jag tänkte ta och dela med mig av receptet!
 

Ingredienser för 5 plättar:
1 skopa proteinpulver ca 30 gram (Jag använde mig av Fitnessgurus One Whey Strawberry White Chocolate)
1 tsk bakpulver
2 msk mjöl (Jag har testat med både grahamsmjöl och kokosflingor, på bilden är det med grahamsmjöl)
2 msk kvarg (funkar nog lika bra med yoghurt)
3 äggvitor
1 ägg (eller 2 ägg isället för 3 äggvitor och 1 ägg)

Utförande:
Blanda alla de torra ingredienserna och tillsätt sedan ägg, äggvitor och kvar. Blanda. Det blir en tjock smet. Stek på mellan hög värme. Servera genast! Till mina hade jag vaniljfluff, hallonsås, frysta hallon och lite kokosflingor.

 

Källa: fitspooration.myshowroom.se


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0