MyNewRoom -

Mat, mat och mera mat

 
 
Skulle jag beskriva vad jag gjort den här dagen med ett ord, skulle det lätt vara ätit. Mamma och pappa hade sin bröllopsdag idag så till frukost blev det bland annat chokladcrossianter. Sen efter det gjorde jag frostingen till mina cupcakes och självklart måste man slicka skålen. Sen vid klockan 3 kom Emma, hennes lillebror, Saga och hennes mamma hem till oss och så fikade vi (kladdkaka, grädde, cupcakes, 3 sorters kakor, jordgubbar och ohåriga persikor (jag kommer verkligen inte på vad frukten heter)) ända fram till klockan 7 då vi samma gäng gick ner och åt thai till middag ända fram till klockan 22.30. Och eftersom den här dagen redanv arit så extremt spårad i matväg kan jag ju lika gärna äta lite till, så nu blir det Ben & Jerry och Awkward och sen från och med imorgon blir det helt clean igen. Inga godsaker, punkt. Men jag har fortfarande ont i halsen så kan fortfarande inte träna! Börjar bli lite galen på detta nu... Men men, det är väl bara att vänta...:// Anyway, på bilderna här ovan har ni i alla fall cupcakesen. ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0