MyNewRoom -

Laxspett dagen till ära

Helloj! 
 
Spenderade denna regninga förmiddag på gymmet och körde enbart ben och rumpa i drygt 1,5 timme tills jag var helt död. Sen kom jag hem och gjorde en himlans god lunch om jag får säga det själv. Laxspett, fullkornsbulgur, broccoli, en sås på lättkvarg och chilisås och sen lite stekt halloumi vid sidan om. Så nu ska jag duscha och sådär och sen blir det shopping med Emma och Saga i Skärholmen och Saga som nyligen fått körkort ska köra dit. Så det blir kuuul! 
 
Ha en braaa dag! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0