MyNewRoom -

Landet!

Hejsvejs!

Var en sväng på gymmet mitt på dagen och tränade lite. Fick slå ihop flera saker till ett pass eftersom gymmet är stängt över midsommar och vi är borta så det blev hela överkroppen. Och nu är vi på landet och ska vara här hela helgen och fira midsommar så jag uppdaterar nog inte så mycket för mitt internet är slut så det går jättelångsamt.
I alla fall så var vi nere vid vattnet ett tag nu på kvällskvisten och fiskade lite och sådär och nu ska jag ta och äta lite jordgubbar med vaniljkesella och mörk choklad och titta på film. Ha en jättegärlig midsommar. Kraaaam! :)


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0