MyNewRoom -

Stockholm

 
Det blev en rätt lång dag i stan idag och jag vi var både otroligt hungriga och trötta efteråt. Jag kom väl hem strax efter åtta. Men det var roligt! Och det blev ytterligare lite shopping haha, så nu får jag inte köpa mer på ett tag. Och imorgon ska det ju bli bra väder hela dagen så jag tänker göra en enda sak- sola! Sen ska vi gå på Grönan på kvällen också. Och jag tänkte gå och lägga mig nu om inte alltför länge för jag tänkte försöka köra på en powerwalk innan frukost imorgon med och då kan jag ju inte gå upp vid typ 2 liksom. 
 
Så nattinatti <3
 
 
 
Lollo var väldigt seg på provrummet och jag var rastlös så då hittade jag på att göra detta...:P Lite stolt över att jag kunde gå ner så pass djupt i spagat ändå trots att jag var ouppvärmd och inte stretchat efter gårdagens benpass. 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0