MyNewRoom -

Rhodos 2013- part IIII

Fredag 12/7

Även den här dagen gick vi upp i tid för att åka iväg till Lindos som tydligen var en väldigt speciell stad och det fanns ett ordspråk som sa att "om man inte hade varit i Lindos så hade man inte varit på Rhodos". Så vi var ju tvungna att åka dit då liksom. Och det var jättefint verkligen! Lite mer äkta grekisk stad än resten av Rhodos som vi hade varit på tidigare under veckan. Det var tydligen förbjudet i Lindos att måla husen i någon annan färg än vitt, så alla husen var alltså vita. Sen gick vi upp till ett Akropolis också och därifrån var utsikten verkligen oslagbar! Såå vackert! Sen så kom vi hem igen vid tre ungefär och då badade och solade vi på terassen vid poolen bara och drack lite drinkar och milkshakes osv och sen på kvällen spelade vi minigolf igen och tog ett kvällsbad i poolen.
 
den här bilden är väldigt dålig för den är tagen från bussen, men det ger ändå en rätt bra överblick av själva staden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
så jävla glad haha! Förresten, är det bara jag eller börjar man skymta lite quads på mina ben...hihi
 
 
Lördag 13/7
Dagen började jag med frukost klockan 9 för att sedand vid halv 11 gå på 75 minuters massage. Sen solade och badade vi en del med tanke på att det här var sista "riktiga" dagen. Jag hann även med en yoga-klass på eftermiddagen men det var så sjukt jobbigt för jag kunde verkligen inte göra vissa övningar som typ stående hunden för mina händer och fötter bara gled iväg direkt så det var helt omöjligt att stå kvar. Jag vet inte om det var sol- eller massageoljan men brutalt halkigt var det i alla fall. Eftersom vi bodde på ett sunwing-hotell (ska inte underskattas måste jag säga !!) så avslutade vi sista kvällen med att klassiskt titta på en kvällsshow haha. Och sedan tog vi ett kvällsbad i havet och det var riktigt magiskt. Vattnet var varmt, det var alldeles mörkt ute och att då bara flyta på rygg i vattnet och titta på stjärnorna (jag älskar stjärnhimlen för er som inte visste det) var alldeles, alldeles underbart.
Brunis!
 
 
 
 
 
 
Söndag 14/7

Jag har inte så mycket att säga om den här dagen, och inga bilder härifrån heller. Det var bara vakna, checka ut, äta frukost, sola och bada i knappt 2 timmar och sedan åka mot flygplatsen och vidare hem till Sverige. Underbar resa var det hela i alla fall! <3
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0