MyNewRoom -

Rhodos 2013

Hejsvejs! :)
 
Som lovat tänker jag nu berätta om Rhodos och lägga in bilder och då tänkte jag göra dag för dag istället för bara massa random bilder huller om buller. Mest för mig själv dock, för att det blir lättare att komma ihåg vad vi gjorde då och titta tillbaka och minnas. Dock orkar jag inte skriva om hela veckan på en gång, så jag börjar och så får jag se hur långt jag orkar just ikväll. Sååå, enjoy!
 
Söndag 7/7

Vi åkte tidigt på morgonen och kom fram vid sisådär två på eftermiddagen tror jag. Så den dagen gjorde vi inte sådär jättemycket. Vi gick ner till stranden vid hotellet nästan direkt och sen på kvällen gick vi runt lite i området och såg oss omkring.
 
 
 
 
 
 
 
Måndag 8/7

Eftersom vi precis kommit dit var det rätt självklart att vi ville sola och bada lite, så förmiddagen spenderades på stranden. Vid fem-tiden åkte vi sedan in till Rhodos stad, till den nyare delen. Både Bershka, Pull & Bear och Starbucks fanns nämligen där så jag var bara tvungen att åka dit och kolla. Så vi shoppade lite, tog en fika på Stabucks och avslutade sedan det hela med att gå runt lite i staden och i hamnen. Sen åkte vi hem igen till hotellet och åt middag där och tog ett kvällsdopp i poolen.
 
 
 
 
 
 
varför grillar han sina majskolvar med en hårtork....??
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0