MyNewRoom -

Paris/Lésigny

 
Hemma från Frankrike nu! Eller rättare sagt, för 5 timmar sedan. Det var jag, mamma och min moster som åkte och det var verkligen hur mysigt som helst! Vi åkte på söndag vid 13-tiden och var framme i Paris strax före 16. Så stannade vi i Paris till tisdag kväll då vi åkte tåg vidare till den lilla byn Lésigny på franska landsbygden där morfar har ett hus, så stannade vi där tills idag dårå. Varit helt underbart och en perfekt mix med storstad och landsbygd. Nu ska det dock bli rätt skönt ändå att vara hemma och komma igång med träningen och inte konstant äta baguetteter längre. Så imorgon om jag inte har blivit smittad av min mosters förkylning tänkte jag ta och åka till gymmet och träna ben. Är så sjukt träningssugen så det är galet! 
 
 
Förresten tänkte jag självklart lägga upp bilder osv från Frankrike men jag orkar inte det ikväll. 
Pussar & kramar!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0