MyNewRoom -

Counting stars

Hejhopp!
 
Rätt kass uppdatering de senaste dagarna, men jag har haft annat för mig. Igår var jag på poolchillparty hos Daniela och i förrgår hade jag, Emma och Saga mysigaste picknicken på Skansberget i typ 6 timmar. Och idag har jag typ enbart packat för vi åker till Grekland imorgon bitti. Planet går typ strax före 8, så de blir att gå upp vid typ halv 5, inte supertaggad på det direkt. Och jag verkligen hatar dagen före man åker utomlands för allt känns så annorlunda på något vis. Dels är Noel inte hemma, utan hos mormor i Bollnäs och dels tycker jag typ verkligen inte om att åka hemifrån. Låter säkert jätteknäppt. Klart jag gillar att resa och jag tycker att det ska bli jätteroligt, men jag är en hemmatjej och känner mig som allra tryggast hemma. För jag är fortfarande rädd för att kräkas, så det bli jobbigt såklart och sen är jag så himlans hypokondrisk. Så hela gårdagen och dagen har jag gått omkring och varit rädd för att bli förkyld (av någon konstig anledning) så då känner jag mig också sjuk och tar tempen på mig själv typ varje halvtimme för att kolla så att jag inte har feber. Hoppas inte ni tycker att jag låter alltför knäpp, men detta är sjuuukt jobbigt. Sen så kan jag verkligen inte packa lite utan det känns som att jag måste ha absolut allting med mig och det känns konstant som att jag har glömt någonting. Aja nu ska jag ta och äta lite kiwi och frysta hallon (för att boosta immunförsvaret) och varm honungsmjölk (för att jag inbillar mig att jag har ont i halsen och för att bli trött) och titta på ett avsnitt av Pretty Little Liars innan jag går och lägger mig och försöker somna. Det ska finnas gratis wifi på hotellet också så kanske uppdaterar lite någon dag, vi får se. :) Men för att detta inte enbart ska bli ett långt och bildlöst inlägg slänger jag in några få bilder från picknicken i Fredags.
iPhoto ville inte sammarbeta med mig, så det blir tyvärr inga bilder. Får lägga upp dem en annan gång istället! 
 
Massa pussar & kramar!!<3                  
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0