MyNewRoom -

Gott nytt år!

 
Gott nytt år för jag väl börja med att säga!
 

Sen tänkte jag även passa på att be om ursäkt för att jag inte har skrivit. Jag har inte mått speciellt bra och gör i och för sig fortfarande inte det, men idag har det varit lite bättre. Men julen var i allafall jättemysig med släkten uppe i Bollnäs och den dagen var så himlans fin! Vi var ute på en långpromenad på dagen med moster och kusiner och vinterlandskapet var så otroligt fint och soligt. Helt perfekt! Sen blev inte nyår direkt som jag hade tänkt mig eftersom jag inte mådde bra så det var lite tråkigt, men det blev mysigt ändå. 
     Idag var jag iväg med pappa och brorsan och spelade badminton också. Vart ett tag sen nu, så det var roligt. Kommer ha massa träningsvärk i låren imorgon bara, men det gillas! Sen nu på kvällen var jag, mamma och Emma på ett core-pass på sway också, så även i magen kommer träningsvärken sitta. Men nu ska jag ta och duscha och sen ska jag titta på film eller nått sånt mys med Emma. 
 
Kram på er!<3
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0