MyNewRoom -

Trött på livet

När jag äntligen var frisk från förkylningen och var överlycklig över att få träna igen, ja då får jag ont i magen och skit istället. Så det är därför som jag varit så dålig på att skriva. Har bott i soffan de senaste 5 dagarna och knappt ätit eller druckit och är så sjukligt trött på att titta på tv kan jag säga. Känns som att det aldrig blir bättre så jag älskar ju inte precis livet atm. Men jag får bara hoppas på att det blir lite bättre snart, annars vet jag inte vart jag tar vägen...

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi saknar dig kompis!! <3

Svar: Saknar er mee! <3
Sofia

2013-12-06 @ 16:44:17
URL: http://saracharlotta.blogg.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0