MyNewRoom -

Lussebak och annat juligt

Hejsvejs!
 
Dagen har bestått utav träning på förmiddagen, lussebulls-, lussesnigels-, lussesnopps- (och annat "fint) -bak och så har jag försökt skriva på min sista tenta på terminen. Sen ska jag och några tjejkompisar ut ikväll, så det blir kuul. Och imorgon blir det julklappshandling i Sollentuna centrum. Det centrumet är så himla mysigt och mycket mindre hysteriskt än Täby centrum! Sen måste jag plugga massa imorgon också, men snart är det jullov så jag ska nog överleva!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahahahah är det Noel i mitten?

2013-12-16 @ 17:29:29

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0