MyNewRoom -

This is a song for the ladies

 
Hej på er!
Sitter här och känner mig halvsjuk och har halvont i halsen vilket är så extremt jobbigt och irriterande för jag vill verkligen, verkligen träna...!! Vi börjar inte skolan förens på måndag, så jag hade planerat att träna hela veckan, men så blev det tydligen inte. Ska gå och lägga mig strax just därför och försöka sova mig frisk. Hade nämligen precis tänkt ändra lite i träningen och bara köra styrka med tyngre vikter och färre reps och ingen kondition. Och dessutom äta mer än vad jag gör. Inte för att jag äter jättelite precis, men äta ännu mer för att verkligen bygga muskler, för det är det jag vill. Så just därför sitter jag och käkar min numera vanliga "nattkvarg" för att få i mig extra protein innan läggdags så att musklerna får tillskott av protein hela natten. Haha ber om ursäkt om det blev mycket träningssnack nu, men tycker det är så extremt roligt!  Men nu ska jag ta och äta upp min kvarg och sedan skynda mig i säng och hoppas på att jag blir helt frisk så snart jag bara kan så att jag kan träna igen!!
 
Pusspuss!
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0