MyNewRoom -

Sense

 
 
Ibland undrar jag vad jag gör med mina dagar.  Knappt gjort ett skit idag. Bara typ städat lite smått, läst och sen drog jag och tränade när gymmet öppnade. Bröst, axlar, triceps HIIT-intervaller och stretching. Försöker att alltid vara noggrann med den eftersom ju mer jag tränar och ju mer muskler jag får desto stelare blir jag. Särskillt i benen. Och det går ju inte jättebra ihop med dansen, så därför ser jag till att stretcha ordentligt. Men jag älskar det. Ett perfekt avslut på ett träningspass!
 
Och nu sitter jag här med ricinolja i håret. Senast jag klippte mig för att håret var slitet sa jag att han max fix klippa 1/2 decimeter, men han klippte mer än 1 decimeter så nu känns det som att jag inte har nått hår kvar. Och ricinolja ska tydligen få håret att växa ca 4 centimeter i månaden i stället för det vanliga 1 centimeter, så jag tänkte testa och se om det funkar. Hoppas bara det går att tvätta ut ordentligt så att jag slipper gå runt och se ut som att jag inte tvättat håret på 3 år...:P
 
Ha en bra vecka hörrni, kraam! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tänkte tipsa dig om en blogg som hjälpt mig jättemycket med kost (och träning)! http://fashionablefit.metromode.se/

2013-08-15 @ 09:01:10

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0