MyNewRoom -

230813

 
 
Idag har jag varit med Sofia, Hanna och Lollo och köpt present o grejer och sen hemma hos Lollo och badat i hennes pool och imorgon är det 18-års brunch och sen ska vi ha kräftskiva på kvällen. Sen på söndag ska jag äntligen träna igen. Tror att jag är rätt frisk nu, så det ska bli så himla skönt. Grejen är att jag tänker så sjukligt mycket tills min hjärna slåt knut på sig själv en miljon gånger om. Jag tar overthinking till en helt ny nivå- varje dag, hela tiden. Och då är en av de få saker som får tankarna att snurra lite mindre just träning. Så det är precis det jag behöver just nu. Att bara få dra till gymmet, ha musik i öronen och lyfta vikter. Så det är precis vad jag ska göra. Men först brunch och kräftskiva som ska bli roligt och just nu har jag olja i håret så ska ta och gå och tvätta bort det nu och sen blir det kvälls-kvarg haha och så sängen. Puss!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0