MyNewRoom -

Taggad på dans!

God morgon, typ!
 
Var med Hanna igår och käkade cupcakes med mjukglass i gallerian, middag på TGI och sen filmkväll med den vidriga The human centipide igår. Vart supermysigt! Och nu sitter jag ute i solen och ska försöka koncentrera mig och skriva på mitt reportage i en timme innan jag har dans, som jag förövrigt är sjukt taggad på idag. Jag brukar tycka att det är roligt, men inte vara så himla taggad på det, för just nu vill jag inget hellre än att dansa haha.
     Men nu ska jag återgå till mitt reportage så att jag får någonting gjort någongång.
 
Kram!
 
 

Och det går fortfarande inte att ladda upp bilder....-.-

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0