MyNewRoom -

Lyckoregn

Yo!
 

Kom nyss hem från gymmet och ska alldeles strax sätta mig och skriva klart min vetenskapliga uppsats. Det gick inte riktigt lika bra som jag hade tänkt mig att träna idag. Det funkade någorlunda, men jag har haft ont i magen och mått illa igen så har knappt ätit på över 1 dygn så då är det ju inte så konstigt att man inte orkar. Då känner man verkligen att man måste äta ordenligt och rätt för att få ut någonting bra av det. 
 
Ialla fall så hade vi ju filmningen på morgonen också, vilket gick bra men det blev lite stressigt. Jag hade ju med mig Noel också som skulle vara med i filmen så jag var tvungen att åka hem och lämna honom efteråt och åka tillbaka också. Men jag tror att filmen kan bli rätt cool ändå.
 
Vi hörs imorgon eller nått, puss!
 
Ojjj vad stor bilden blev... Från filminspelningen i alla fall. Hanna har de riktiga filmerna och bilderna på sin kamera, så kanske lägger upp någon sådan imorgon. ;)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0