MyNewRoom -

Here we go again

Heej på er!
 
Eftersom det var ett rätt bra tag sedan jag skrev tänkte jag att jag eventuellt kunde börja lite smått igen. Dock mest för min egen skull, för att det är kul att kunna titta tillbaka. Så förvänta er inget intressant.
     Under tiden jag inte skrivit har jag faktiskt inte jättestor koll på vad som hänt, men fyllt 18 har jag hunnit med att göra. Att jag är 18 känns dock sjukt och rätt jobbigt med tanke på att det verkligen inte motsvarar min mentala ålder. Känner mig typ som 14-15 haha. Tränat, dansat och gått på yoga har jag också gjort en hel del och lärt mig både att gå ner i brygga och spagat. Senaste veckan har jag dock varit lite sådär halvsjuk/halvfrisk. Man känner sig inte helt 100 men blir aldrig bättre och aldrig sämre, något som driver mig till vansinne eftersom jag har hoppat över träningen då. Idag gick jag dock till gymmet ändå, men det blev inte så lång stund så att jag inte blir sjuk trots allt. Sen när jag kom hem skulle mamma ut och springa och det var så himla fint väder så då drog jag ut med henne och sprang lite till. Under dagen hade vi också nationella prov i spanska vilket inte gick sådär supergalant. Är jag om jag får godkänt. Så illa var det. 
     Och nu ska jag ta och kolla på senaste avsnittet av Grey's som jag som vanligt missade igår när jag hade dans. Sen ska jag sova och ladda inför matteprovet imorgon som jag knappt pluggat till. Det går bra nu, not.
 
Puss!
 
P.s. jag tänkte ha med någon bild, men blogg.se ville inte sammarbeta med mig....

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0