MyNewRoom -

Thank god it's friday!

Sååååå överlycklig att det är helg nu! Behövdes verkligen kan jag säga! 
     Idag var dock helt okej ändå, fast jag gick upp 05.40 för vi skulle åka in till stan och filma för vår dokumentärfilm i samhällskunskap/medieproduktion. Så 7.30 prick var vi på östra och vid åtta var vi i Vällingby (fråga inte varför... :p) Sen åkte vi tillbaka in till stan och filmade i området kring drottninggatan, riksdagen, slottet... Soligt och fint var det också, fast kallt. Sedan på eftermiddagen väl tillbaka i skolan hade vi journalistik, information och reklam och då fick vi åka till Täby C och göra en uppgift och det gick himlans snabbt så sedan slutade vi! :) Så då fikade vi lite och så köpte jag födelsedagspresent till mamma. 
     Den här helgen får bli en väldans lugn helg. Tänker gå ut och fota lite, plugga, dansa och bara ta det lugnt. Och nu ska jag gå och göra en fruktsallad! Ha en toppmysig helg, kram! <3
 
Från Vällingby idag... :p

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0