MyNewRoom -

Starry eyed


 
Vågar man säga hej eller blir ni arga för att jag aldrig skriver? Ber om ursäkt för det, helgen var helt fullbokad men för den här veckan har jag inga ursäkter... Nåväl, jag kom nyligen hem från dansen som var ett helvete första typ 35-40 minutrarna. Hade massa ont i magen och mådde illa igen, blir så förbannat trött på det! Men sen vart det lite bättre resten av klassen i alla fall. 
     För övrigt känner jag mig oerhört nostalgisk idag. Jag tycker också att stjärnhimlen är bland det vackraste som finns, låten vi dansar till på onsdagar Come on get higher är himlans fin den med. Dessutom längtar jag otroligt mycket efter julen men jag har ingen aning om varför. Och nu ska jag sluta babbla och hoppa in i duschen innan det är dags att natta kudden och tagga om inför en låååång torsdag. Puss och kram! <3
 
Om ni undrar vad den konstiga bilden föreställer så är den från måndagens fotolektion då vi övade på komposition och bland annat att fota geometriska figurer...

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0