MyNewRoom -

Only you can make it happen

Ååh vad jag är glad över att den här dagen är över nu! Proven gick ändå helt okej tror jag, men det var rätt jobbigt. Naturprovet satt jag och skrev typ oavbrutet i 3 timmar och det blev sammanlagt 7 A4-sidor... Sen var det snabbt hem och skicka in sluttentorna, sen dans i över 2 timmar och sen maskinen på Grönan! Så det vart ju en trevlig avslutning på dagen i allafall! :)
Och egentligen borde jag plugga imorgon, men mina kusiner är här så jag tänker faktiskt följa med dem till grönan imorgon, så kan jag plugga lite på kvällen och sen de kommande 4 dagarna. Aja, jag kom hem för inte så länge sedan och har precis käkat middag (väldigt sen middag :p ) Och nu ska jag gå och lägga mig, för jag är rätt så slutkörd kan jag ju säga.
Sov så gott hörni, puss!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0