MyNewRoom -

Three wishes

Var som sagt på IKEA idag och köpte grejer till balkongen, som jag dock inte kan göra i ordning än eftersom den måste tvättas och oljas först och jag har inte haft orken till det idag pågrund av min jäkla förskylning...! Aja, sen var vi också på outleten där och tittade lite fast jag var inte på shoppinghumör så köpte ingenting. Sen har jag gjort en jordgubbscheesecake också och nu blir det eurovision. Sen måste jag fördöka gå och lägga mig i ok tid så att jag sover bort förskylningen så mycket som möjligt, har ju dansshow imorgon...
Puss & kram
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0