MyNewRoom -

Standing still

(Otroligt söt bild, tack jag vet. haha)

Idag var det TEG-dag i skolan och i vår klass var vi utklädda till bönder, men det var kuligt. Sen har jag inte gjort något alls egentligen, bara tagit det lugnt så att jag blir frisk så fort som möjligt, lite Ben & Jerry's och Grey's anatomy hörde alltså till tillfrisknandet. :P
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det sista vanliga skoldagen för den här veckan. På onsdag är vi lediga för 3:orna tar studenten, torsdag har vi idrottsdag och fredag har vi checkpointdag så då är jag också ledig. :)
Kramelikram.<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0