MyNewRoom -

B

Idag vart det en riktigt härlig och chill dag! Vi började fem i ett och slutade typ halv 2. Det var vår sista naturkunskapslektion ever så vi hade inte speciellt mycket att göra. Men vi fick tillbaka proven och även vårt slutbetyg i kursen. Så jag fick B på provet och B i slutbetyg så det får jag väl vara nöjd med. :) Sen hade jag dans och efter det åkte vi och badade i sjön. Myycket varmare nu än sist jag badade som typ var i början på april eller slutet av mars, nu är det nästan sommarvärme i vattnet. Och efter detta åkte vi hem till Emma och åt mackor och drack te och varm choklad ute på deras altan med tända ljus och tusentals mygg. Supermysigt! Och nu ska jag ta och sova, börjar kvart över åtta imorgon och har även muntligt nationellt prov i spanska....
Go'natt!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0