MyNewRoom -

Sundress

Första skoldagen efter lovet idag då. Den flöt på rätt bra faktiskt, men jag har insett hur mycket jag verkligen avskyr funktioner i matten. Så det är det jag håller på och pysslar med just nu, eftersom vi har prov på det på torsdag. Och jag fattar inte sådär jättemycket så provet lär inte gå sådär jättelysande. Menmen, man kan inte vara bäst på allt!
Nu ska jag fortsätta med matten i en halvtimme och sen får det vara färdigpluggat för idag, då blir det istället Desperate Housewieves! Vi börjar ändå 12.55 imorgon, så det bli plugg på förmiddagen.
Kramelikram!
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0