MyNewRoom -

Stone cold sober

Heejhopp!
Längesedan jag skrev känner jag, menmen. Nu är jag hemma efter att ha varit hos Daniela sedan igår eftermiddag och haft det ruuligt. Men nu är jag dock ganska så trött för vi var uppe rätt sent igår och käka frukost idag vid tre på eftermiddagen. Så får vi se vad som händer imorgon, men kom ihåg att det är blir sommartid då också. ;)
Och förresten, vet ni vad? Jag tror inte jag har sagt det här, men vi ska till London på påsklovet och idag är det 19 dagar kvar! Åååhh, längtar! Haha, pusspuss!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0