MyNewRoom -

För det är du

Idag var det sista dagen på lovet för mig då. Vi var lediga idag eftersom vi hade dubbellektion måndagen innan lovet, men imorgon är det skola igen då.  Jag önskar att jag kunde känna att jag pluggat ikapp så att jag hade någorlunda koll på läget. Men det har jag tyvärr inte, så jag känner mig rätt stressad just nu. Det har varit så himla mycket i skolan de senaste veckorna och det verkar aldrig ta slut. Varenda eviga vecka är fullproppad med skola, skola och mer skola. Vi får se om jag överlever det här...;)
Anyway, nu ska jag ta och börja gå och lägga mig alldeles strax. Är inte speciellt trött dock, trots att jag vaknade vid 8.
Sweet dreams
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0