MyNewRoom -

Sommarmys!

 

 

Snablarns vad dålig jag har varit på att blogga senaste dagarna, men det är ju liksom sommar...! Så nu har jag haft över 1 veckas sommarlov, men det känns som typ 3. Och det har varit rätt många sena kvällar så jag är ganska trött, men kul har det vart! Och i helgen var mina kusiner här innan de idag drog vidare mot Turkiet, dit vi ska då om exakt en månad faktiskt. Sen idag på kvällen var vi med klassen ute i (på?) Vaxholm och grillade och badade lite och sådär, vi hade otroligt tur med vädret också så det blev supermys! Sen imorgon ska jag följa med Daniela till klätterhallen och klättra och hon envisas med att jag ska klättra på varje vägg, se hur det kommer gå... haha. Och sen har hon även bestämt att vi ska köra cirkelträning så det blir några tuffa timmars träning där. Och sen senare så ska vi träffa gammla klassen från 6:an till 9:an och grilla och bada så det blir najs. Men nu ska jag sova så jag örker upp imorgon. Puss och kraam! <3

 


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0