MyNewRoom -

Inte långt kvar nu!!

Hejhopp och försök att ignorera min icke-existerande uppdatering! :)
I måndags var det auditionen och den gick sådär, inte så jättebra, men jag är glad ändå för dessa dagar har varit så slappa, det var nationaldag igår som firades med sovmorgon, glass i groteska lass på en nyöppnad glasskedja och hemgjorda pizzor och imorgon har vi skolavslutning och sedan är det sommarlov!! Lite smått sorgligt dock, men otroligt härligt! Så nu ska jag ta och sussa så att jag orkar upp imorgon, puss och kram!(:<3


Kommentarer
Postat av: Love By Jannice Lindell

pizzan såg ju god ut=)

2012-06-20 @ 01:11:39
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0