MyNewRoom -

For what it's worth

 
 
Lite dålig uppdatering har det vart, men sånt är lifvet! Jag har inte gjort så mycket under den tiden ändå, har haft en del ont i magen och så, därför. Men snart kommer Daniela hit och ska sova över för hon ville av någon anledning jättegärna följa med imorgonbitti när jag tar bort tandställningen. Juste, det ska jag ju göra, äntligen! Dessutom så fick jag besked från sway idag om specialgrupperna, minns ni att jag gjorde en audition? I allafall så kom jag på något väldigt märkligt vis in i specialgrupp 2. Två!? Det är helt obegripligt hur jag lyckades med det, eftersom det gick åt helvete på auditionen. Så jag trodde verkligen inte att jag skulle komma in och om det omöjligtvis skulle hända så skulle jag väl komma in i ettan och inte tvåan. Så det är rätt sjukt, är fortfarande inte helt övertygad om att det inte bara var så att de tagit fel på namnen eller något sådant, haha. Så det blir en himla massa dans i höst. En street dance klass, en jazz show, en modern jazz och en balett. Spännande men rätt nervöst!
Aja, så är läääget, vi hörs när vi hörs.
So long! ;)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0