MyNewRoom -

Hoppas att du drömmer om mig

Gårdagen var jättemysig och filmen faktiskt väldigt bra och då tycker jag egentligen inte om actionfilmer. Och idag sov jag länge igen (sjukt trött asså) och sen har jag varit ute med Noel på en promenad i solen på isen, pluggat matte, bakat en galet god morotskaka och kollat på Hur många lingon finns det i världen med familjen och även ett avsnitt av Grey's. Och nu ska jag ta och göra i ordning mig och sova för jag är t-r-ö-t-t-! Men vi har iallafall idrottsdag imorgon, vilket är skönt så slipper vi vanliga lektioner och grejs. Dock är jag lite kluven över det där för vi har så att man får välja bland olika grejer vad man vill göra och då ville jag egentligen åka till Romme och åka skidor, men bara tanken på att åka i en full buss 2,5 timme tur och retur ger mig lite smått panik. Pågrund av att jag är rädd för att kräkas alltså, annars så låter det jättemysigt. Så jag ska typ dansa och spela badminton... ångrar mig ändå att jag inte valde Romme trot allt, men det hade nog blivit rätt jobbigt... Så jag får försöka glömma det. Okej, men nu ska jag gå och göra i ordning mig för sängen, puss på er och hoppas att ni får en bra vecka! :)<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0