MyNewRoom -

Broken strings

Okej nu vet jag att det verkar som att jag har övergivit bloggen, men så är inte fallet. Jag är helt ekelt bara Sveriges sämsta bloggerska med bloggtorka! Dessutom vet jag inte riktigt hur jag ska gå vidare med bloggen. Om jag ska fortsätta skriva såhär lite allmänst random och typ tråkigt eller om jag ska ta mig i kragen och faktiskt göra denna till vad den från början var tänkt att vara, en inredningsblogg.... Men vi får se hur det blir, just nu svävar den i ovisshet..
Anyway, det har inte varit något särskilt idag, skola som vanligt men med lite vilda inslag dock eftersom "TEG med knuff" började den här veckan. Sen har jag varit och tränat och nu ska jag skriva lite på en svenskanovell som ska vara klar imorgon 23.59. Men jag kommer inte orka skriva så länge, så det blir en liten snutt bara. Resten tar jag imorgon, ligger ändå rätt så bra till tidsmässigt för att vara jag. Men nu ska jag sätta igång, ha en go fredag allesammans!:)<3






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0