MyNewRoom -

White blank page


En helt ok torsdag idag. Först 3 seeega timmar spanska, sen engelska med betygssättande diskussion och sen sluta vid 3 p.g.a. skolans öppet hus. :) Sen när jag kom hem gjorde jag klart psykologiläxan, sen stack jag och tränade. Älska känslan efteråt asså, underbar! Och nu borde jag egentligen göra ett svenska referat tills imorgon, men jag orkar verkligen inte. Håller typ redan på och somna. Så jag får försöka hinna med det imorgon på lunchen och rasterna eller nått.
Aja, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen blir det march i säng.
Pöss!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0